eCommerce Manager
Kategorie pozice: Sales & Customer & Technical Support
Co čekat
Co budete dělat
Co přinesete
Kompenzace and benefity
- Vytvořit a synchronizovat celofiremní produktový plánu výrobou a dalšími obchodními kanály.
- Spolupracovat s výkonným manažerským týmem, obchodními a technickými týmy, abyste zajistili, že plán splňuje potřeby značky a že jsou stanoveny priority.
- Spravovat globální eCommerce plán. Definovat potřebné projekty, načasovat a sestavit týmy odborníků na dané téma.
- Provádět, sdílet srozumitelné data a analýzy a reporty
- Vést, rozvíjet a spravovat eCommerce tým s cílem efektivně optimalizovat ROAS
- Dohlížet na sledování klíčových metrik pro e-commerce
- Správa stávajících SEM a SEO týmů, agentur a dodavatelů.
- Spolupracovat s IT a vést iniciativy na dodržování ochrany osobních údajů (GDPR, CCPA atd.) a podporovat strategie vztahů se zákazníky.
- Vylepšovat naše testovací metody pro optimalizaci webu a vyhodnocení dopadu každého zlepšení na prodejní cestu.
- Proaktivně porozumět potřebám zákazníků a tomu, jak můžeme zachytit a udržet jejich zájem
- Identifikovat příležitosti ke zvýšení relevance user experience prostřednictvím doporučení a personalizace.
- Vytvořit smysluplné obchodní poznatky a vést vývoj/implementaci analytických nástrojů pro zlepšení v oblasti e-commerce.
- Komunikovat klíčové poznatky a doporučení vedoucím pracovníkům v celé organizaci.
- Provádět analýzu digitálního zážitku, tržních trendů a partnerství s třetími stranami na podporu rozvoje nových a stávajících digitálních zážitků.
- Být v obraze o průmyslových trendech, konkurenčním prostředí, stejně jako o nových digitálních technologiích, přístupech, zdrojích a příležitostech.
- Odpovídat za zisk a ztrátu a za rozpočet elektronického obchodu
- Dosahovat kvartálních a ročních cílů společnosti na úrovni EBITDA
eCommerce Retention Manager
Kategorie pozice: Sales & Customer & Technical Support
Co čekat
Co budete dělat
- Vlastníte strategii udržení zákazníků prostřednictvím organických a placených kanálů obsahové sítě
- Vedete schůzky digitálního plánování s externími agenturami pro podporu obchodního plánu k dosažení marketingových cílů
- Úzce spolupracujete s týmem elektronického obchodu, abyste zajistili, že UI/UX umožňují obchodní potřeby
- Jste klíčovým přispěvatelem ke strategii digitální komunikace v úzké spolupráci s marketingem, abyste zajistili, že budou splněny retenční potřeby
- Spravujete emailovou automatizaci a manuální potřeby odesílání skupinám nebo celku zákazníku
- Spravujete agentury pro vyhledávání a reklamní síť, abyste zajistili, že kampaně fungují správně; pořádejte týdenní schůzky, abyste zajistili, že zlepšení a opatření povedou k nárůstu prodeje, zvýší návratnost investic a odrážejí nejnovější trendy v oboru
- Spravujete kampaně v placených sociálních sítích, včetně briefingu, nahrávání kampaní, testování, publikování a průběžné optimalizace
- Každodenně spravujete všechny aspekty vývoje kampaní
- Integrujete strategii testování A/B napříč retenčními kanály
- Identifikujete příležitosti ke zvýšení výkonu a vytváříte obchodní případy, a pokud jsou zapotřebí přinášíte další efektivní investice
- Rozvíjíte digitální partnerství, která podporují povědomí o značce a retenční konverzi
- Zajisťujete labeling, že jsou kampaně označeny pro efektivní přehledy
- Úzce spolupracujete s feedbackem "Chat Customer Care" týmem, abyste zapracovali zpětnou vazbu
- Identifikujete způsoby, jak digitálně zapojit zákazníky do maloobchodních kanálů
- Stručně a jasně reportujete důležité KPI o aktivitě a rozpočtu
- Efektivně spravujete retenční budget
- Prezentujete pomocí reportingu v požadované frekvenci a formátu
- Aktivně udržujete povědomí o trendech v digitálního multikanálového marketingu a o tom, co dělá konkurence v prostoru
Co přinesete
Kompenzace and benefity
eCommerce Acquisition Manager
Kategorie pozice: Sales & Customer & Technical Support
Co čekat
Co budete dělat
- BUDUJETE EFEKTIVNÍ TÝM
- Vlastníte strategii získávání zákazníků prostřednictvím organických a placených kanálů obsahové sítě
- Vedete schůzky digitálního plánování s externími agenturami pro podporu obchodního plánu k dosažení marketingových cílů
- Úzce spolupracujete s týmem elektronického obchodu, abyste zajistili průchodnost pro excelentní konverzní poměr naplňující obchodní potřeby
- Jste klíčovým přispěvatelem ke strategii digitální komunikace v úzké spolupráci s marketingem, abyste zajistili, že budou splněny akviziční potřeby
- Spravujete PPC agentury pro vyhledávání a reklamní obsahovou síť, abyste zajistili, že kampaně fungují správně; pořádejte týdenní schůzky, abyste zajistili, že zlepšení a opatření povedou k nárůstu prodeje, zvýší návratnost investic a odrážejí nejnovější trendy v oboru
- Spravujete kampaně v placených sociálních sítích, včetně briefingu, nahrávání kampaní, testování, publikování a průběžné optimalizace
- Každodenně spravujete všechny aspekty vývoje kampaní
- Integrujete strategii testování A/B napříč akvizičními kanály
- Identifikujete příležitosti ke zvýšení výkonu a vytváříte obchodní případy, a pokud jsou zapotřebí přinášíte další efektivní investice
- Rozvíjíte digitální partnerství, která podporují povědomí o značce
- Zajisťujete labeling, že jsou kampaně označeny pro efektivní přehledy
- Úzce spolupracujete s feedbackem "Chat Customer Care" týmem, abyste operativně zapracovali zpětnou vazbu
- Identifikujete způsoby, jak digitálně zapojit zákazníky do maloobchodních kanálů
- Stručně a jasně reportujete důležité KPI o aktivitě a rozpočtu
- Efektivně spravujete akviziční budget
- Prezentujete pomocí reportingu v požadované frekvenci a formátu
- Aktivně udržujete povědomí o trendech v digitálního multikanálového marketingu a o tom, co dělá konkurence v prostoru
ZAMĚŘENÍ NA ZÁKAZNÍKA• Odpovídáte za akvizici zákazníka od A-Z. Neustále děláte absolutní maximum zlepšit získávání nových zákazníků• Aktivně monitorujete trendy v akvizici zákazníků za účelem provedení nezbytných vylepšení a neustálé zlepšujete excelentní komunikaci, procesy a vztahy s cílem zvýšit úroveňSITUAČNÍ PŘIZPŮSOBENÍ• Dynamický řešitel problémů, který se vypořádává se změnami tím, že vede s „Proč“ a inspirativním výstupem a akcí• Přidělujete a přesouváte zdroje podle potřeby na základě obchodních priorit a spokojenosti zákazníků. Pružnost a klid pod silným tlakem.• Přebíráte plnou odpovědnost za osobní rozvoj. Pravidelně vyžadujete zpětnou vazbu od spoluhráčůnahoře, dole a přilehle a demonstrujete schopnost učení tím, že provedete jasné změny chování.• Vysoce orientovaný na poslání a motivuje ostatní, aby viděli celkový obraz.VYHODNOCUJETE• Přebíráte plnou odpovědnost za sdělování obchodních priorit týmu a zainteresovaným stranám.• Odstraňujete bariéry a poskytujete podporu, aby tým mohl čelit výzvám. Přímí podřízení vědí, co seod nich očekávaná a jak se jejich práce propojuje v širším týmu.• Chápete a vlastníte každý aspekt výkonu akvizičního eCommerce. Nastavujete cíle, v reálném čase monitorujete individuální i týmové výsledky.
Co přinesete
Kompenzace and benefity
Creative & Art Director
Kategorie pozice: Sales & Customer & Technical Support
Co čekat
Jste odpovědní za excelentní kreativní návrhy a vedení nových kreativních konceptů. Máte v režii a účastníte se veškerého grafického a webového designu, videí, animací, infografiky, materiálů pro sociální média, pro retailové partnery, fotografií a propagačních prostředků. Jste studnice nápadů a vytříbeného vkusu, který vyznačuje minimalismus spojený s inspirativními art prvky a styly.
Co budete dělat
• Dodržjete pokyny pro značku a "tone of voice"
• Spravujete a plánujete produkční kalendář
• Jste odpovědní za Školit a poskytovat zpětnou vazbu kreativnímu týmu společnosti
• Aktivně spolupracujete s lídry společnosti, zejména marketingovým týmem
• Podílíte se na dosažení marketingových a prodejních cílů
Co přinesete
Kompenzace and benefity
Manažer/ka social media a spolupráce
Kategorie pozice: Sales & Customer & Technical Support
Co čekat
Pečujete o sociální sítě a veškeré spolupráce s ambasadory a influencery značky. Jste energická osoba, která miluje spolupracovat s nadanými lidmi, kteří naší společnosti přinášejí vysokou přidanou hodnotu. Zbožňujete navrhovat a realizovat různé akce, překvapení a dárky pro naše nejmilejší. Jste odpovědni za ambasadorský a influencerský plán a jeho režii. Jste "FUN" manažer, nejpozitivněji naladěná osoba, která má v malíku aktuální informace o nejnovějších digitálních technologiích a trendech sociálních médií. Zároveň nesete veškerou odpovědnost, jste inspirativní leader, s kterým je radost být v kontaktu. Máte vynikající komunikační dovednosti a umíte kreativně a srozumitelně vyjádřit hodnoty a názory. Jste schopni excelentně zvládnout přítomnost na sociálních sítích a zajistit vysokou úroveň zapojení naší komunity.
Co budete dělat
Co přinesete
Mana je zaměstnavatelem zaměřeným na rovné příležitosti, jsme zavázáni k vytváření diverzity na pracovišti. Všichni kvalifikovaní uchazeči obdrží protiplnění za zaměstnání bez ohledu na rasu, barvu pleti, náboženství, pohlaví, sexuální orientaci, věk, národní původ, postižení, genderovou identitu nebo jakýkoli jiný faktor chráněný platnými státními nebo místními zákony.