Grigory Vyatkin

Co-Founder

Grigory má v Maně na starosti vše, co rеprezentuje značku na vizuální úrovni. Profesně je nejblíž Design teamu, ale vztahově spíš Founder Strategy týmu, jelikož je jedním z nich.Vytvořil vizuál webu, logotyp, branding a veškerou vizuální komunikaci. Podílí se také na chodu webu, e-commerce a marketingových kampaní. Ač se to nezdá, rád počítá konverzní poměr, průměrnou objednávku a různé jiné "ujeté KPI" datové analytiky, které optimalizují ekonomický chod byznysu. Rád funguje na úrovní "proč?". Vnímá, že vizuální stránka věci má být podřazená cílům kampaně a celého brandu, nikoliv obráceně.

Grigory vystudoval v Petrohradě výtvarné umění. Před Manou pracoval jako Art Director ve vydavatelství Bauermedia a jako Creative Retušér pro reklamní agenturu Havas World Wide. Na volné noze působil v mnoha projektech pro spoustu středních a velkých firem v oblasti webové, printové, vizuální a marketingové komunikace.

Ve volném čase pozoruje, jak roste jeho dcera Olivie a syn Gabriel. Rád se také věnuje digitální malbě ve stylu fantasy a sci-fi. Je vášnivým hráčem počítačových her a milovníkem filmů, jelikož jeho umělecké oko neustálé žádá nové a nové zážitky. Rád čte knihy o osobním rozvoji.

"Mana je pro mě "one-shot life-time opportunity" událost. Je to brand, který má globální misi a já mám tu čest být při tom od samého začátku. Je to také skupina lidí, od kterých se chci neustále učit a znovu prožívat nové fáze značky. Je to platforma, díky které zjišťuji “kdo jsem". Tohle zjištění totiž vnímám jako smysl života lidské bytosti."