Zákaznické centrum

+420 228 883 296
podpora@mojemana.cz

‍PO-PÁ 8:00-18:00
SO-NE 12:00-18:00

Co je Mana?
Pro koho je Mana vhodná?
Jaké produkty nabízíme?
Jak Mana chutná? Je rozdíl mezi drinkem a práškem?
Kde najdu složení a výživové údaje jednotlivých produktů?
Jak Manu připravím, jaké doporučujete dávkování a kolikrát denně mohu Manu konzumovat?
Jak vytvořím účet? Mohu objednat bez založení účtu?

Na našem eshopu www.mojemana.cz existují dva způsoby, jak založit účet.

Zaregistrovat se můžeš kliknutím na prostřední ikonu v pravém horním rohu a následně na “Vytvořit účet”. K registraci a vytvoření nového účtu dochází také automaticky po vyplnění dodacích údajů a dokončení objednávky. Při dalším objednání pak už jenom stačí se přihlásit. Přihlásit se také můžeš prostřednictvím Facebooku, Twitteru, Googlu, Linkedinu a Amazonu.

Objednávku nelze vytvořit bez toho, aniž by se ti vytvořil účet. Pokud budeš mít po objednání zájem o odstranění tvých údajů z databáze, stačí nás kontaktovat prostřednictvím on-line chatu, na telefonním čísle +420 228 883 296, případně také e-mailem na podpora@mojemana.cz a my tvůj účet odstraníme.

Jak Manu doručujete? Jaké způsoby platby nabízíte?
Může mi Mana pomoci zhubnout/přibrat?
Je možné objednat testovací balení? Případně kde mohu Manu ochutnat?