Zákaznické centrum

+420 228 883 296
podpora@mojemana.cz

‍PO - PÁ: 8:00 - 18:00
SO - NE: 12:00 - 18:00

Co je Mana?
Pro koho je Mana vhodná?
Jaké produkty nabízíme?
Jak Mana chutná? Je rozdíl mezi drinkem a práškem?
Kde najdu složení a výživové údaje jednotlivých produktů?
Jak Manu připravím, jaké doporučujete dávkování a kolikrát denně mohu Manu konzumovat?
Jak vytvořím účet? Mohu objednat bez založení účtu?

Na našem eshopu www.mojemana.cz existují dva způsoby, jak založit účet.

Zaregistrovat se můžeš kliknutím na prostřední ikonu v pravém horním rohu a následně na “Vytvořit účet”. Přihlásit se také můžeš prostřednictvím Facebooku nebo Googlu.

Objednat Manu si můžeš i bez založení účtu. Budeš k tomu potřebovat pouze emailovou adresu a telefon, na který ti bude volat kurýr, až ti poveze balíček. Pokud budeš chtít v budoucnu vidět historii svých objednávek, můžeš použít stejnou emailovou adresu a svůj účet si vytvořit dodatečně.

Pokud budeš mít po objednání zájem o odstranění tvých údajů z databáze, stačí nás kontaktovat prostřednictvím on-line chatu na webu, na telefonním čísle +420 228 883 296, nebo emailem na podpora@mojemana.cz a my tvůj účet odstraníme. Jsme tu pro tebe každý všední den od 8:00 do 18:00, o víkendu od 12:00 do 18:00.

Jak Manu doručujete? Jaké způsoby platby nabízíte?
Může mi Mana pomoci zhubnout/přibrat?
Je možné objednat testovací balení? Případně kde mohu Manu ochutnat?